woensdag 11 augustus 2010

Simpel en gemakkelijk shirt voor op kamp











Voor Kyana maakte ik nog snel een Quiara van Farbenmix om mee te nemen op kamp. Ze is gisteren vertrokken met het Jeugd Rode Kruis voor 10 dagen. Aangezien ze niet enkel speelkledij wilde meenemen, maar ook nog iets "deftigers", maakte ik haar nog snel deze Quiara. Op zich is hij heel simpel, hoor. Het model an sich is al simpel, maar ik lockte ook de onderkant en de mouwtjes nog eens af en mevrouwtje wilde in geen geval een borduurtje, maar wel een versierinkje.... Dus, heeft mama haar "creativiteit" eens bovengehaald. Het bloemetje bestaat eigenlijk uit een vilten bloem met daarboven een pareltje in bloemvorm met in het midden een gaatje. Van dit gaatje uit vertrok ik om met paarse draad rond elk van de bloemblaadje te gaan, met dit, toch wel leuke, resultaat. Simpel maar subtiel.
Het volgende projectje is nog een Angie voor Elena en dan begin ik met het maken van kledij voor de kindjes van een collega van me.




1 opmerking: