zondag 7 maart 2010

Stippenrokje op vraag van Kyana






Aangezien onze dames de laatste tijd nogal wat stippenrokjes zagen passeren op andere blogs, vonden zij dat zij ook niet in het rijtje mochten ontbreken. Kyana koos onlangs dit stofje, bij Stael in Torhout. Zij was er onmiddellijk weg van. Daar ik niet zo'n héél grote fan ben van stipjes, had ik dit stofje maar zo lang mogelijk laten liggen... maar door de creaties op de andere blogs, begon ik er toch iets anders over te denken. Kyana blij natuurlijk dat ze eindelijk haar stippenrokje kreeg ;-)

Samen kozen we voor een model uit Trndz!(een jaartal zie ik er niet onmiddellijk op staan), maar het is model 3302. Dit modelletje leent zich uitstekend voor dergelijk stippenstofje, vind ik zelf.

De volgende in de rij zal Elena zijn. Ook zij wilde per sé een stippenrokje en aangezien ik nog een klein stukje over heb van Kyana's rokje, zullen we haar dan ook maar plezieren... voor haar zal het echter een modelletje uit een winter-Bizzkids zijn, maar dat ziet u hier binnenkort wel verschijnen.

1 opmerking:

  1. Oh tof zeg.. moest ik een dochter hebben... dat is het rokje dan toch wel voor haar hoor! Knap toch iedere keer u afwerkingen..en zakjes achteraan... vooraan de knoopjes... en die plootjes man man hoe doe je dat toch zo..
    En de stippen, valt heel goed mee he.. tzijn geen bollen ;-).
    Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen