dinsdag 23 augustus 2011

Shirt voor mezelf uit Knip 05/2009




Na lang aarzelen en aandringen van anderen, maakte ik nog maar eens een kledingstuk voor mezelf. Dit keer het fameuze shirt uit Knip van 05/2009. Ik zag het patroon al meerdere keren voorbij komen en vind het nog steeds een leuk modelletje (ik maakte het shirt al eens in 2009).
Het stofje komt uit Modecoupon in Sint-Niklaas. Het hing daar op een paspop gedrappeerd en het viel me onmiddellijk in de smaak.
Zoals vorige keer maakte ik maat 38, maar misschien had het toch net iets kleiner gekund.... maar... wat ik nu wel zie op de foto's, is mijn buikje... blijkbaar heb ik al goed genoten van het verlof... binnenkort is het dus weer tijd om een beetje op ons eten te letten, maar... da's nog niet aan de orde deze week... We gaan er nog een beetje van genieten, onze laatste week vakantie.

9 opmerkingen:

  1. Welk buikje???
    Superleuk shirt,hé! Ik heb het ook al 2 keer gemaakt en had nog stof gekocht voor een derde en ik moet zeggen dat het ene echt mijn favoriet shirt is (het andere is iets te dunne stof).
    Het leuke is wel dat ieder shirt in 't zelfde model er toch weer net iets anders uit ziet,hé..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi shirt heb je gemaakt! Ik snap helemaal dat je weg was van het stofje! het staat je super mooi!
    En het buikje dat zie ik ook niet ;)
    Hebben jullie ook een heerlijke vakantie gehad?!
    Nou nog even genieten deze week!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke leuk shirt!! staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staat het shirt je goed!!! En welke buik?? Er zijn veel vrouwen die jaloers zijn op zo'n figuurtje... Niet twijfelen en gewoon mooie dingen ook voor jezelf maken!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk shirt! Het model staat bij mij ook nog op mijn wensenlijstje, maar dat zal wel volgend jaar worden. Geniet nog lekker van je laatste weekje vakantie.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij staat je prachtig!! Ga maar gauw nog meer voor je eigen naaien want je kunt het prima!!!! En waar zit dat buikje dan???????
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om eens een volwassenwerkstuk te zien bij je.Goed geslaagd,staat je erg mooi,enne niet zeuren over een buikje...wees trost op je mooie figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het shirtje en het stofje heel mooi. Staat je heel goed, moet je vaker doen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie geen buikje hoor!!
    Erg leuk shirt staat je goed.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen