zondag 21 augustus 2011

Burda 9745 shirt: rood met stipjes





Wat schaam ik me dood!!!! De laatste 2 maanden maakte ik zoveel kledingstukken en er komt maar niks op mijn blog.... Probleem is dat ik gewoon vergeet foto's te nemen van de gemaakte kledingstukken .... Plechtig beloofd: morgen maak ik werk van het fotograferen van een aantal stuks (voor zover deze niet in de was liggen natuurlijk want we zijn net terug van een weekje Pony Park City nabij Slagharen en dan belanden er bij thuiskomst gigantisch veel kledingstukken in de wasmachine en wasmand). Maar... hier toch al één kledingstuk: alweer een shirtje voor Kyana, naar het Burdapatroon 9745. Wij vinden hier allemaal dat het shirt zo'n mooie pasvorm heeft, vandaar dat het weer hetzelfde modelletje is geworden.

10 opmerkingen:

  1. Het shirtje heeft inderdaad een heel mooie snit. Staat haar prachtig.

    Ik ben benieuwd naar al je creaties.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow : met bijpassende ketting ! heel gekleed voor een jongedame !

    Hadden jullie een leuke vakantie ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het shirt zit haar inderdaad mooi.
    Dat is toch het leuke aan zelf kleding maken. Zit een model goed gewoon nog 1 maken in een ander stofje en dan heb je weer een heel ander resultaat.
    Ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een mooi model, prachtig! Stipjes blijven leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Het shirt past perfect!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom thuis! Leuk shirt is het geworden. En als een model goed zit, waarom zou je dan een ander patroon gaan gebruiken?
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het shirt staat zeker mooi!
    Ben benieuwd naar de rest van je maaksels.

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi model,past perfect,een hele dame al!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk shirt zeg! En die stof heb ik niet liggen, wel ooit zoiets in katoen gehad. (wie weet, koop ik dit ook nog eens ha ha!)
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen