maandag 22 augustus 2011

Tractor-slabbetjes



Op vraag van een lieve vriendin borduurde ik 2 slabbetjes, voor elk van haar kleinzoontjes 1. Ze vroeg me wel of het mogelijk was om op de slabben telkens een tractor te borduren, vooral omdat het oudste kleinzoontje dol is op tractoren. Aangezien ik geen enkele tractor in lijnfiguur had, besloot ik maar om zelf een leuke kindertekening te gaan digitaliseren met dit als eindresultaat.

De slabben liggen nu klaar om verstuurd te worden. Hopelijk vindt de bestemmeling het een leuk eindresultaat.

2 opmerkingen:

  1. Knap dat je dat kan digitaliseren. Voor mij is het allemaal abacadabra.
    Het shirtje uit de vorige post vind ik trouwens ook erg geslaagd. Rood met witte stipjes blijft ook gewoon altijd!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had het glunderende gezichtje van Florian moeten zien toen hij de krakkor (lees : tractor ; hij zegt de t nog niet goed) ontdekte !

    BeantwoordenVerwijderen