maandag 8 februari 2010

2de ABC 97 vestje, nu voor Elena



Oef!!! Het 2de ABC 97 vestje is klaar!!! Waar ben ik toch aan begonnen??? ;-) Het leek wel alsof het maken van het 2de vestje een stuk langer duurde dan het eerste... Maar ach, Elena is er ook superblij mee! Ze had al enkele keren gevraagd, toen Ianka haar vestje aan had, wanneer mama dat van haar eindelijk eens ging maken... Eigenlijk moet ik blij zijn dat mijn dames zo tevreden zijn met wat mama voor hen maakt! Nog 2 te gaan en ik ben klaar... alleen zal ik, ter afwisseling, nog wel een paar projectjes tussennemen.

Intussen maakte ik ook al 5 kussenslopen voor een oude heer uit de buurt, maar de stof die hij hiervoor had gekozen, is zo lelijk dat ik er geen foto van op mijn blog durf te zetten....

Het volgende projectje is dus ofwel een kleedje of een tuniek voor Kyana en daarop het bolero'tje van Willemientje, waarvoor ik alvast Petra (Pigje) wil bedankt voor haar tip betreffende de afwerking.

1 opmerking:

  1. Ziet er een supertof vestje uit!
    Ik kan nu al beamen dat Elena altijd superfier is op de kledij die mama maakt.
    Ik zou zeggen, doe zo verder, het ziet er allemaal heel mooi uit!!!
    Groetjes,
    Juf Veronique

    BeantwoordenVerwijderen