zaterdag 29 november 2014

winterdeken voor Witsy geborduurd

Nu het stilaan kouder begint te worden, heb ik eerst maar eens tijd gemaakt om het deken van Witsy, de pony van onze meiden, te borduren. Teneinde "hun" deken goed te herkennen, vroegen ze om Witsy's naam erop te borduren. Het was de eerste maal met mijn nieuwe borduurmachine dat ik zo'n dikke stof ging borduren, maar het liep als een trein. Ik ondervond geen enkel probleem. Straks gaan we dan samen de meiden verrassen op de manège door het geborduurde deken te brengen. Hopelijk voldoet het aan de wensen en verlangens van onze dametjes, maar echt aan twijfelen doe ik niet. Zolang er iets voor "hun" Witsy is, is alles wel ok.

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat de machine er zo doorheen gaat.
    Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk een warme deken! En dan zo mooi met de naam van het paardje erop! Kan niet beter. Heb je de deken ook zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, het deken zelf maakte ik niet. Het kostte op de manège amper € 50. Ik denk wanneer ik het materiaal allemaal samentel dat ik hiervoor zou nodig hebben, dat ik er niet kom met € 50. Komt er nog bovenop dat de meiden gek waren van de kleur.

      Verwijderen