maandag 22 december 2014

paardrijtrui voor Elise en winterdeken Witsy op model

Naar analogie van de paardentruien die ik maakte voor Elena en Ianka (zie één of 2 blogposts geleden), maakte ik ook Elise een exemplaar. Zij vond de bloemenfleece van de jongste 2 niet echt iets meer voor haar, vandaar dat zij in Modecoupon in Sint-Niklaas een welnessfleece koos. Ik vind dat een heel gedoe om deze stof te verwerken door het massaal pluizen, maar uiteindelijk is het wel een superzachte trui geworden die ze al ettelijke keren heeft gedragen en die bijgevolg al even veel keren gewassen is. En hieronder dan een foto op model van het winterdeken dat ik borduurde voor Witsy. De foto's zijn niet helemaal scherp, maar geven toch een impressie.

4 opmerkingen:

  1. Ideaal toch voor een jonge amazone !
    En als ik die toffe trui zie , vraag ik me af waarom ik soms zeg dat ik nooit een borduurmachine zou willen. Wat zeggen ze in jullie streek : 'wijs' ? Welja : ik vind het een superwijze trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk draagbare trui. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke trui moet dit zijn!! En de deken is mooi! En kan nooit kwijt raken zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel comfortabel uit. Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen