woensdag 19 november 2014

Jas - My Image IW1006 - voor mezelf

En hier is ze dan eindelijk... de jas die ik voor mezelf maakte, is eindelijk klaar alleen.... toen ik eraan begon, woog ik een aantal kg meer... en toen ze me vrij nipt leek, heb ik ze maar opzij gegooid. Ze heeft enkele weken in een hoekje gelegen tot ik me wat beter in mijn vel voelde en een aantal kg kwijt was, alleen... Je kan het al raden.... nu zit de jas vrij ruim, maar ik ga ze toch dragen, denk ik. Hier alvast enkele foto's:
Jullie feedback is meer dan welkom. De stof kocht ik op een facebookgroepje, alsook de voering.

7 opmerkingen:

  1. Mooi jasje ; mooie kleur voor jou !
    Chapeau dat je dat kan.
    Dus wie ben ik om kritiek te geven ? Maar in jouw FB-bericht vraag je er een beetje naar. ;-)
    Dus :
    moest het jasje voor mezelf zijn , dan zou ik de sluiting een ietsiepietsie hoger laten kruisen , zodat ik 3 knopen kan zetten .
    De reden ? Gewoon omdat ik 3 knopen iets evenwichtiger vind.
    Dus : een kwestie van smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Mia,

      dank voor je feedback. 3 knopen was inderdaad initieel de bedoeling, alleen... de jas was toen ik ze maakte, op een bepaald moment zo nipt, dat ik maar besloot er max. 2 knopen aan te zetten. Nu, een aantal kg lichter, hadden er gerust 3 knopen aan gemogen. Ik ben het dus volledig eens met je opmerking ;-)

      groetjes,
      Sabine

      Verwijderen
  2. Tja hier kan ik alleen maar positief op reageren. Gewoon een prachtige jas,het model,de stof, de kleur en de bijpassende knopen! Ik zou willen dat bij mij de kilo's zo snel zouden verdwijnen! Veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi meid en eindelijk zie ik je eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi inderdaad en ben het eens met de opmerking over de derde knoop..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de jas staat je mooi. persoonlijk vind ik m niet te ruim, en inderdaad goede tip hierboven voor 3 knopen.
    Wat je zou kunnen doen als je m zelf te wijdt vind, misschien de knopen een stukje verzetten zodat de jas iets nauwer sluit.
    de kleur staat je erg goed

    BeantwoordenVerwijderen