woensdag 25 mei 2011

Give away gewonnen, wangerooge, vest, slabben en geborduurde badcape




Vorige week wonnen we bij Danielle ( www.mijnnaaicreaties.blogspot.com )de give away. Danielle maakte voor haar dochtertje, Marinka, deze ABC 118 in maatje 140, maar... het modelletje beviel haar niet voor 100%, daarom organiseerde ze de give away. Aangezien ik het een heel mooie creatie vond, maar ook Elise, die toevallig ook een 140 heeft, waagden we onze kans. Ik had er echter niet echt veel hoop op aangezien wij eigenlijk nooit iets winnen, maar... tot onze grote vreugde, kregen we bericht van Danielle dat wij waren uitgeloot door Marinka. Deze week zat er dus een leuk pakje in de bus, ter attentie van Elise en mij. Toeval wil dat Elise net op die dag de post ging halen en ze kwam dolblij terug. Onmiddellijk paste ze het jurkje/tuniekje en hij viel haar onmiddellijk voor 100% in de smaak. Zelf zou ik eerst de tricot band onderaan hebben verwijderd, maar Elise weigerde resoluut. Het jurkje moést zo blijven. En... ik moet toegeven, het staat haar goed.
Dus Danielle, ik mailde het je al, maar bij deze nog eens: hartelijk bedankt! Elise is er superblij mee en is er vandaag reeds mee naar school geweest :-)




Verder ook een wangerooge van Farbenmix die ik nog maakte voor Elise. Ik maakte hem iets langer zodat ze hem op een jeans kan dragen met een brede ceintuur.

Dan nog een vest van Mamu Design, zoals ik eerder al eentje maakte voor Kyana:






En tot slot heb ik ook nog wat geborduurd voor vrienden en kennissen:


3 opmerkingen:

  1. Heb jij zevenmijlslaarzen gekocht ?
    Jij naait toch wel snel , hé !
    En zulk een mooie trui en vest.

    De gewonnen tuniek staat Elise beeldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Omia,

    vaak ben ik aan verschillende projecten tegelijkertijd bezig en is het slechts een kwestie van nog een lintje aanzetten of een andere kleinigheid alvorens iets af is. Bijgevolg: het afwerken kan heel snel gaan, maar ... supersnel naaien doe ik in geen geval, hoor :-)

    groetjes en tot morgen!

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat het jurkje Elise geweldig. Vrolijk en stoer. En inderdaad wat een tempo, zeg!! Nu heb ik momenteel het tempo van een zeeslak achter mijn machine, want telkens moet er weer wat anders gebeuren. Zit momenteel meer met m'n hoofd in de computer, maar het wordt wel mooi hoor... en dat is het belangrijkste toch!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen