zaterdag 9 april 2011

Burda 9543 voor eerste communie Elena







Onze 3 dametjes die hun communie niet doen, verkozen alle 3 een paars jurkje. Aangezien Kyana en Elise hetzelfde model kozen (Burda 9543), maande ik hen er toch toe aan om een verschillende tint paars te nemen. Ianka koos de lichtste tint en zo worden de tinten donkerder naargelang de meisjes ouder zijn. Dit jurkje is dus ook wel degelijk in het paars, ook al lijkt het meer blauw op de foto's.

Ook op dit type jurkjes wil ik heel graag vestjes maken, maar ook hier weet ik weer niet zo goed welke richting ik best zou uitgaan. Het moet in elk geval een kort vestje zijn... misschien staat een bolero Willemientje hier wel goed bij?
Indien er mensen met suggesties zijn, deze zijn altijd welkom! En misschien kan ik dan al meteen stofjes meebrengen, morgen, van het Stoffenspektakel in Antwerpen....

Dus, nu nog één jurkje te gaan voor 29 mei en dan is het Elena's grote dag. Binnenkort toon ik ook nog wel eens foto's van het setje dat zij zal dragen (maar dit is gekocht, hoor). We lieten afgelopen woensdag foto's nemen bij de fotograaf. Eens deze klaar zijn (rond 27 april) dan plaats ik er hier ook nog wel enkele.

2 opmerkingen:

  1. Je bent al aardig op dreef voor de communnie. Dit is ook een erg mooi jurkje geworden. Tja, voor erover lijkt mij inderdaad een bolero erg mooi (ook bij Lanka); ik heb zo geen idee welk model je hiervoor het beste kunt gebruiken.
    Veel plezier morgen in Antwerpen, niet te veel kopen hè! Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi jurkjes, mooi gemmaakt.
    Ik denk dat een bolero er leuk op is, misschien een Kerstin van Farbenmix.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen