zondag 20 februari 2011

Liebster Blog? Wie ben ik???...

Van Conny (Kaatjekip) kreeg ik deze Liebster Blog award...... Wat een eer dat zij mijn blog zo leuk vindt! Het doet altijd deugd eens een leuke reactie te ontvangen op je creaties!

Maar... nu toch even aan het werk. Het ontvangen van deze award gaat gepaard met een aantal spelregels:

1. Als je deze award krijgt maak je een verwijzing naar het blog of de persoon die je deze award
gaf (zie hierboven).
2. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
3. Laat een berichtje achter op deze blogs en vertel hen dat ze de award gewonnen hebben.
4. Het is vooral de bedoeling dat er aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo'n bekende blogs.




Maar... wat is dat moeilijk!!!! Na diep nagedacht te hebben, kwam ik op:

1/ de blog van Cindy (Kindergezelligheid). Zij maakt zo'n leuke en originele dingetjes, zowel kledij voor haar dochtertje, als voor anderen, maar ook zo'n leuke aankleedkussen, slabben, .... Als ik haar blog bekijk, heb ik exact hetzelfde gevoel als wanneer ik naar de blog van Kaatjekip kijk... beide blogs maken me altijd zo vrolijk. Een mens wordt blij van al die leuke dingetjes die daar getoond worden.

2/ de blog van Danielle (Mijnnaaicreaties). Ondanks het feit dat Danielle toch wel een groot gezin heeft, vindt ze toch altijd opnieuw de tijd om superleuke dingetjes voor haar kroost te maken. Vaak eenvoudige patronen weet ze om te toveren tot superleuke creaties! Hoe Danielle dat allemaal kan, daar kan een mens alleen maar bewondering voor hebben.

3/ de blog van Nienke (Borgero). Zij komt altijd met originele creaties tevoorschijn. Zo probeert Nienke ook haar webwinkeltje uit te bouwen en maakt ze regelmatig superleuke kledij voor Joline, haar nichtje geloof ik.

Oef! Het is me gelukt... ik vind het altijd hartstikke moeilijk om bepaalde blogs uit te kiezen terwijl er zoveel andere leuke blogs zijn. Eigenlijk verdient iedereen deze award!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je award. En wat een eer dat je hem ook aan mij doorgeeft!
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen