dinsdag 8 februari 2011

Geborduurde handdoek





Voor mijn grote baas Guido, waarmee ik 10 jaar heel nauw en aangenaam heb samengewerkt, borduurde ik deze handdoek ter gelegenheid van zijn pensioen. Vele collega's namen met toch wel enige droefheid afscheid van een heel sympathiek man. Guido was en is iemand, ook al stond hij op DC-niveau, die altijd even vriendelijk was tegen iedereen, of hij nu postverdeler was, dossierbeheerder of medewerker Risk Management (zoals ik). Iedereen was voor hem even belangrijk en iedereen was even nodig op de maatschappij....
Maar sinds enige dagen is Guido met pensioen. Ik, maar ongetwijfeld ook vele andere collega's, wensen hem nog vele jaren in goede gezondheid toe, samen met zijn vrouw en gezin.

Guido, moest je dit bericht lezen, geniet met volle teugen van je welverdiend pensioen.

2 opmerkingen:

  1. Afscheid nemen is nooit leuk,maar jij hebt in ieder geval nog een mooi aan denken gemaakt voor de bijzondere jaren van werken!!Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sabine,

    Wat ontzettend leuk dat je de stippeljurkjes mooi vind. En tuurlijk mag je aan je dochters voorstellen het jurkje na te maken! Leuk dat ze geen gekocht jurkje willen, maar een mooi jurkje dat je voor ze maakt.

    Groetjes, Collie

    P.S. Wat leuk dat je zo'n speciaal aandenken hebt gemaakt voor je baas!

    BeantwoordenVerwijderen