zaterdag 26 februari 2011

Kort vestje voor Elena






In navolging van de sportieve vestjes voor Kyana en Elise, maakte ik er nu ook eentje voor Elena. Belofte maakt schuld... reeds een 2-tal maanden geleden maakte ik aan Elena en Ianka de belofte hen ook dergelijk vestje te maken, maar... tot nog toe kon ik het niet opbrengen om nogmaals hetzelfde te maken... 3 of 4 keer hetzelfde maken is toch net iets té veel van het goeie... maar ach, Elena is er alweer superblij mee... Nog eentje te gaan en het zit erop... Misschien dat ik Ianka's vestje beter eerst maak zodat ik er ineens vanaf ben...

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk sportief vestje heb je weer gemaakt! De kleur blauw vind ik ook erg mooi!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh : die kleur staat haar goed , Sabine !
    En het is inderdaad een supermodelleke !
    Ik denk dat er voor-én nadelen zijn om alles in viervoud te maken.
    Is het niet ?
    Groetjes
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur het staat je dochter geweldig.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook nog staat twijfelen aan die turquoise nicky.. misschien dat ik 'm toch nog ga halen want zo is 't echt wel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen