dinsdag 19 januari 2010

Eindelijk van start












Op aandringen van een aantal vriendinnen met een eigen blog, is het er dan toch van gekomen. Ik heb mijn eigen blog!!! Echt heel veel tijd om te naaien heb ik niet doordat ik nog steeds 80% werk, maar ik doe mijn best om telkens wanneer er iets afgewerkt is, dit zo snel mogelijjk op deze blog te plaatsen. Vaak zal je 4 keer kort na elkaar dezelfde creatie zien verschijnen. Meestal heb ik de intentie iets voor één bepaalde dochter te maken, maar meestal eindigt het met 4 (bijna) identieke creaties (wat ik toch zie als een compliment van mijn meisjes naar mijn werk toe).

Hierbij vind je al enkele creaties van het afgelopen jaar.

6 opmerkingen:

  1. Amai Sabine, zo mooi zeg.
    Jij doet dat wel heel knap hoor!
    oh en het pak van de drie biggetjes en de wolf! :-) Super.
    En de oudste dochter haar comunikleren zo is het toch he? KNAP hoor!
    Alles één voor één heel mooi tot in de detail.
    Ik kijk uit naar de volgende creaties
    Grtjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het bovenste stofje heb ik ook nog liggen :-). En dat derde rokje! amai, met al die plooitjes! wat 'n werk!! Ben écht blij dat we nu eindelijk wat meer van jouw werk kunnen bewonderen, want het is écht wel de moeite.
    En ja, nu moet ik wel stofjes gaan kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nathalie,
    bedankt voor je leuke reactie! Misschien is dit ook een aanzet zodat jij ook begint te naaien voor je zoontjes ?

    Marijke,
    ook jij bedankt voor de leuke reactie! Ja, belofte maakt schuld. Ik ben al nieuwsgierig naar jouw nieuwe stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sabine, 't wordt alleen 1 jongensstofje en 1 stof voor mezelf hoor :-).. Heb al iets gevonden bij de lapjesschuur, wacht alleen nog op 'n antwoord op 'n vraagje..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mama,
    Ik vind jou blog heeeeeeeeeeeeeel erg mooi, heeeeeeel erg leuk,(bedankt voor de heeeele mooie kleren die jij ons maakt!)ik vind je heeeeeel erg lief!!!!!!!!!! :-)
    I love you!
    Kyana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben blij dat ik jouw blog ondekt heb!
    Gewoon prachtig wat jij allemaal maakt!
    De meisjes zijn echte princessen in hun mooie kleertjes!

    creatieve groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen