zondag 2 februari 2014

Top nr 9 Knip 05/2013 voor Kyana

Belofte maakt schuld.... Bij deze alweer een nieuwe update... Deze week maakte ik bovenstaande top voor Kyana. Zij koos het stofje, op basis van een top dat ze gezien had bij "Large" de laatste keer toen we in Modecoupon in Sint-Niklaas waren. Initieel zag ik niet zoveel in het stofje. Deels was dit te wijten aan het feit dat het een heel dun stofje is waar je alles doorheen ziet. Ze kwam onmiddellijk met het argument dat met een zwart of rood topje eronder, het een superstofje was. En nu ja... als je dochter bijna 14 is (op dat moment was ze nog net geen 14, dat is ze vandaag geworden)dan moet je haar af en toe gaan vertrouwen.... Dus... we kozen samen voor top nr 9 uit Knip van 05/2013. In het begin had ik echt schrik om te beginnen werken met het stofje, maar al bij al viel dat reuze mee. Gisterenavond gingen we op familiebezoek. Ze ging haar nieuwe top aantrekken en vroeg me wat ze er best op combineerde. Ik gaf aan dat ze misschien een donkere jeans nam, maar uiteindelijk kwam ze tevoorschijn met haar rode rokje en ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast. Zelf vind ik het een heel mooie combinatie.... én een pracht van een dochter. Wat ben ik fier op haar!

2 opmerkingen:

  1. Yes ; Kyana ; jij bedacht een uniek en vlot setje. Mooi , dat opengewerkt stofje en goed gecombineerd met het minirokje ! Helemaal hip !
    (3de keer goede keer voor een reactie ? )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze heeft smaak je dochter! Het staat haar erg mooi. En nog gefeliciteerd met haar verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen