dinsdag 28 januari 2014

B Inspired vestje voor Ianka

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog iets blogde. De belofte om te proberen om wat meer van mijn creaties te tonen, ga ik maar achterwege laten want die belofte deed ik al meermaals en het lijkt er maar steeds niet van te komen.... Maar... nu dus een cardigan voor Ianka afgewerkt. Het patroontje komt uit B Inspired van deze winter, model 1355. Ianka koos zelf de stofjes. Het oranje is een Nicky velours uit Modecoupon en ook de sterretjestricot koos ze daar. Ik kan alleen maar bewondering hebben voor het "combinatietalent" van een 7-jarige. Ik vind dat ze het mooi gedaan heeft! Ondertussen ben ik bezig aan een zelfde modelletje voor Elise, ook in nicky velours, maar wel een ander kleurtje en een ander combinatiestofje. Al bij al ben ik wel tevreden van het eindresultaat!

2 opmerkingen:

  1. Ze kijkt er super happy mee. En het lijkt me een heerlijk warm vest... mmm lekker zacht ook :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh : een echte knuffeltrui !
    Staat haar goed !
    Enne : niet teveel problemen gehad met een rits in Nicky ?

    BeantwoordenVerwijderen