woensdag 10 november 2010

Onze eerste ABC113






Ook hier zijn we gezwicht voor het ABC113 patroon. Elise koos in Modecoupon in Sint-Niklaas een vrij sobere tricot, maar... met welk lintje/biesje moesten we die combineren? Na een intense zoektocht, kwamen we uiteindelijk uit bij een nieuw product van onze locale Brotherverdeler. Zij had de glinsters die we uiteindelijk gebruikten, pas nieuw binnengekregen en Elise was er onmiddellijk voor te vinden, maar... ik vreesde een beetje dat het resultaat té kitcherig zou worden (als je Elise liet doen, zou alles er heel kitcherig uitzien), maar, ik moet zeggen, in combinatie met de toch wel vrij sobere stof, vind ik het eindresultaat heel erg meevallen. Het is nu enkel nog te hopen dat de glinsters zich goed zullen gedragen in de wasmachine, maar dat zijn problemen voor later. Momenteel loopt Elise heel fier rond in haar nieuwe jurkje.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel erg mooi geworden en absoluut niet kitscherig! De bling-bling geeft de jurk echt het extraatje, de stof vind ik ook heel mooi.

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk!!En juist dat randje is nodig om het een frisse uitstraling te geven! Echt niet te hoor!Hoe heb je dat vastgemaakt...dat lukt toch zeker niet met de machine?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Boederie,

    nee, da's met de hand vastgemaakt... nog een werkje dat vrij lang duurde, maar ach, Elise is er heel blij mee, dus... dan hebben we dat ervoor over, hé ;-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel erg mooi geworden en absoluut!! niet kitscherig!! De glimmertjes geven het sobere stofje juist wat glamour, maar ook weer niet te veel!

    Misschien wel in een wasmachinenetje wassen?!?

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen