dinsdag 12 augustus 2014

2 Young Burda t-shirts met BVB-logo's

Onze oudste dochter Kyana is al enige tijd fan van rockgroep "Black Veil Brides". Of ze echt van de muziek houdt, betwijfel ik. Volgens mij is ze vooral fan omdat een aantal kinderen uit haar vriendenkring fan zijn, maar soit.... het zal wel weer overwaaien (hoop ik). Onlangs vroeg ze me op "Large Merchandising" een t-shirt aan te kopen van deze groep. Aangezien de meeste T-shirts waren met prints van de groep zelf en ik niet wil dat ze rondloopt met zo'n mannen op haar buik, stelde ik voor om hun ster te digitaliseren en op een t-shirt te flocken. Gelukkig kon de jongedame zich daarin vinden en dus ging mama aan de slag. Op zich viel het heel goed mee om de ster te digitaliseren en vervolgens uit te snijden met de ScanNCut die ik enkele maanden geleden kreeg van mijn ventje voor mijn verjaardag. Eigenlijk ging het gigantisch snel. Het digitaliseren op zich nam slechts enkele minuten in beslag, vervolgens diende het bestandje ingelezen te worden in het programma "Canvas" van Brother, maar ook dat liep van een leien dakje en dan gingen we "proefsnijden" op een stuk papier. Dat liep als een trein, dus... dan maar een stuk flockfolie genomen en dochterlief was in de wolken. Gisteren vroeg ze dan of ik haar niet een ander t-shirt wilde maken met daarop het Batmanlogo van Black Veil Brides. Alles is beter dan T-shirts met foto's van die mannen op haar buik... dus mama ging weer aan de slag. In een mum van tijd was het logo een feit. Enfin, dochterlief heel blij en mama opgelucht dat ze T-shirts draagt waar mama wel kan mee leven.

1 opmerking:

  1. Zo nu zijn jullie beide tevreden.Goed opgelost zo,en wat leuk dat je nu ook zelf van alles kan maken..veel plezier met je nieuwe aanwinst! Nog een verslaving erbij? Om die reden begin ik er maar niet aan,al is het wel verleidelijk! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen