woensdag 11 september 2013

Quiara en Burda shortje voor Elise

Ja, ik schaam me dood... ik blijf hoe langer, hoe meer achterlopen met mijn blogposten... vandaar dus maar ineens 1 post met 2 kledingstukken. De foto is een 2-tal weken geleden genomen... één van de laatste mooie dagen die we kenden voor de regen met bakken uit de hemel begon te vallen.... Dit setje hoeft weinig uitleg: een Quiara shirt (van Farbenmix) zoals ik er al een aantal maakte (voor vele kinderen valt dit model vrij smal, maar voor Elise valt hij echt perfect), met daaronder een wit jeansshortje van een Burdapatroon (het nummer ontsnapt met even). Beide stofjes zijn ooit eens gescoord op één of ander stoffenspektakel.

3 opmerkingen:

  1. Mooi setje,de vlinderstof blijft echt prachtig. En je hoeft je niet te schamen,bloggen mag,het hoeft niet! Wel leuk weer wat van je te zien/lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer iets te zien en te lezen op je blog. Mooi shirtje, ik heb het patroon ook liggen maar nog nooit gebruikt... Het stofje vind ik ook zo mooi. Joanne heeft er een jurk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vlinderstof blijft leuk he. Maar ik vond hem wel glibberig. Naait niet zo fijn. Model is ook leuk!
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen