zondag 4 november 2012

Modkid - Kyoko tweens'

Voor Elise maakte ik enige tijd geleden dit bloesje:
Zelf kende ik het patroon niet, maar zal het bij Collie-Collie toen ze het bloesje had gemaakt voor haar dochter naar aanleiding van het uitbrengen van haar patroon "Katinka". Ik vond het bloesje toen zo leuk, dat ik meteen ook het patroon bestelde. Samen met Elise ging ik naar Modecoupon in Sint-Niklaas waar ze dit stofje koos. Om het geheel wat af te werken, koos ik voor een wit satijnen biesje. Het is een beetje een "alternatiever" patroon, maar ik vind het Elise heel leuk staan. Ook dit is alweer een creatie van een aantal weken geleden. Ik blijf maar achterop hinken, maar... kom gestaag dichter....

6 opmerkingen:

  1. Een prachtig bloesje. De afwijkende bies en het lint geven het juist dat extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bloesje, staat haar goed. Ik vind de satijnen afwerking het helemaal af maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het bloesje super staan bij Elise. Ik vind bij dit patroontje dat strikje van de ceintuur een èchte eye catcher, ook bij deze in eenvoudige tintjes, héél mooi.

    Voor Bridget staat er ook weer een op de planning, als jurkje wil ze hem graag.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die vind ik écht knap. Jente vind ik er nog net iets te klein voor denk ik, voor zo'n modelletje, maar voor Elise gaat dat al super! Kyana zou daar ook wel mooi mee staan denk ik ;-) (voor als je nog 'ns inspiratieloos bent...) en in de winter met 'n shirt met lange mouw eronder gaat ook wel denk ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit mooi geworden. Het patroon, de stof en de biesjes passen zo goed bij elkaar. Het staat je dochter ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen