zondag 22 juli 2012

Hannah Montanabloesje voor Elise (Simplicity 3589)

Deze week maakte ik een bloesje voor Elise, gebaseerd op het patroon van "Hannah Montana" van Simplicity 3589. Het bloesje op het patroon is met lange mouwen met een boord aan, maar dat vonden we niet zo mooi, vandaar dat we kozen voor een versie met een kort mouwtje en we zijn er beiden heel tevreden over. Het is een mooi modelletje wat ook mooi valt. Zo volgen er gegarandeerd nog wel, maar wanneer is de grote vraag.... Ondertussen zijn Elise en Kyana vertrokken op kamp, voor 11 dagen met het Jeugd Rode Kruis. Het zullen dus weer lange dagen worden.... Iedereen zegt me steeds: "dat zal wel makkelijk zijn, zo 2 kinderen minder in huis", maar... niets is minder waar. Ik vind gewoon mijn "draai" niet als mijn gezin niet compleet is. Wat zal ik blij zijn als de dametjes weer terug thuis zijn. Elena en Ianka vertrekken dan morgen voor 3 dagen op ponykamp.... gelukkig komen zij 's avonds wel naar huis. Voor hen maakte ik afgelopen week elk een t-shirt met een paard op geborduurd, maar zoals tegenwoordig meer en meer het geval is, zijn daar weer nog geen foto's van genomen. Ik hoop dat ik er morgen, als ze ze aanhebben aan denk om wat foto's te nemen om die dan met jullie te delen.

7 opmerkingen:

  1. Dat zal idd raar zijn zomaar 2 kinderen minder in huis.
    Blouse is leuk! Idd ook mooie pasvorm maar dat vind ik toch wel van Simplicity.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat erg mooi! Leuk haar bril,die had ik nog niet eerder gezien volgens mij. En ja als je kroost uitvliegt voelt het als niet compleet. Toch proberen ervan te genieten,dat doen je meisjes vast ook. Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blouse staat haar fantastisch! Erg mooi weer geworden. Het zal inderdaad stil zijn zo zonder de 2 meiden.. Moeilijk om dan je draai te vinden.. Maar ze zullen het vast naar hun zin hebben..

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat haar goed de blouse, mooi model!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk blousje heb je gemaakt. Leuk stofje, staat girly en stoer tegelijk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blousje hoor, staat haar goed.
    En idd heel raar, als ze niet allemaal thuis zijn, maar soms vind ik het wel fijn, dan heb je meer aandacht voor de anderen.
    Vaak als zij het naar hun zin hebben, heb je het zelf toch ook wel.
    Gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen